wirtualne biuro

Czy wirtualne biuro ma jakiekolwiek wady? 

Większość usług wirtualnego biura nie wymaga kaucji ani dzierżawy. Idealne dla firm, które dopiero rozpoczynają działalność lub firm, które cieszą się swobodą przemieszczania się z miasta do miasta lub stanu do stanu, kiedy tylko zechcą, wirtualne biuro przywraca swobodę właścicielom firm i przedsiębiorcom.

Oszczędzaj pieniądze

Drugą (równie ważną) zaletą jest ogromna oszczędność kosztów wynikająca z braku konieczności płacenia czynszu za fizyczną powierzchnię biurową; a także inne koszty związane z tradycyjnym biurem, takie jak konieczność jego wyposażenia, zakup sprzętu biurowego i systemów telefonicznych. Posiadanie wirtualnego biura w biurowym centrum biznesowym nie tylko pozwala zaoszczędzić pieniądze na wydatkach biurowych, ale także oszczędza czas i pieniądze na dojazdy do biura każdego dnia tygodnia. Pomyśl o kosztach swojego czasu! Jeśli spędzasz 2 godziny dziennie na dojazdach, oznacza to 10 godzin tygodniowo, które mogłeś pracować nad swoją firmą i zarabiać pieniądze.

Dzięki wirtualnemu biuru będziesz mieć swobodę przychodzenia i wychodzenia, kiedy chcesz, co da ci możliwość prowadzenia działalności w innych obszarach i zaoszczędzenia pieniędzy na czas, gdy tradycyjne biuro może być potrzebne. Jeśli myśl o opłaceniu czynszu, recepcjonistek i pracowników jest przytłaczająca, a myśl o podpisaniu i ewentualnym zerwaniu warunków najmu wydaje się bólem głowy, wirtualne biuro może być najlepszym rozwiązaniem dla Twojego zdrowia psychicznego i Twoich pracowników oraz długowieczność Twojej firmy.

Profesjonalizm

Firmy, które nie mają fizycznej lokalizacji, nadal muszą zachować pewien profesjonalizm w adresie swojej firmy, aby zachować konkurencyjność. Tego profesjonalizmu nie da się łatwo osiągnąć, informując klientów i potencjalnych klientów, że pracujesz przy kuchennym stole lub małym biurku komputerowym w piwnicy. A jedyną gorszą rzeczą od używania adresu domowego jako adresu firmy jest korzystanie ze skrytki pocztowej. Gdy potencjalni klienci zobaczą tego typu adresy, mogą zacząć się martwić o Twoją wiarygodność.

Oprócz odsyłania potencjalnych klientów z adresem domowym lub skrytką pocztową, Google również nie radzi sobie zbyt dobrze z tymi adresami. Woli widzieć wirtualne biura używane w sekcji adresowej Twojej wizytówki Google Moja Firma. Wirtualne biuro zapewni Ci prestiżowy adres, który podniesie wizerunek Twojej firmy i da klientom do zrozumienia, że poważnie traktujesz swoją pracę.