Czy wirtualne biuro ma jakiekolwiek wady?
Większość usług wirtualnego biura nie wymaga kaucji ani dzierżawy. Idealne dla firm, które dopiero rozpoczynają działalność lub firm, które cieszą się swobodą przemieszczania się z miasta do miasta lub stanu do stanu, kiedy tylko zechcą, wirtualne biuro przywraca swobodę właścicielom firm i przedsiębiorcom.
Oszczędzaj pieniądze
Drugą (równie ważną) zaletą jest ogromna oszczędność kosztów wynikająca z braku konieczności płacenia czynszu za fizyczną powierzchnię biurową; a także inne koszty związane z tradycyjnym biurem, takie jak konieczność jego wyposażenia, zakup sprzętu biurowego i systemów telefonicznych. Posiadanie wirtualnego biura w biurowym centrum biznesowym nie tylko pozwala zaoszczędzić pieniądze na wydatkach biurowych, ale także oszczędza czas i pieniądze na dojazdy do biura każdego dnia tygodnia. Pomyśl o kosztach swojego czasu! Jeśli spędzasz 2 godziny dziennie na dojazdach, oznacza to 10 godzin tygodniowo, które mogłeś pracować nad swoją firmą i zarabiać pieniądze.
Dzięki wirtualnemu biuru będziesz mieć swobodę przychodzenia i wychodzenia, kiedy chcesz, co da ci możliwość prowadzenia działalności w innych obszarach i zaoszczędzenia pieniędzy na czas, gdy tradycyjne biuro może być potrzebne. Jeśli myśl o opłaceniu czynszu, recepcjonistek i pracowników jest przytłaczająca, a myśl o podpisaniu i ewentualnym zerwaniu warunków najmu wydaje się bólem głowy, wirtualne biuro może być najlepszym rozwiązaniem dla Twojego zdrowia psychicznego i Twoich pracowników oraz długowieczność Twojej firmy.
Profesjonalizm
Firmy, które nie mają fizycznej lokalizacji, nadal muszą zachować pewien profesjonalizm w adresie swojej firmy, aby zachować konkurencyjność. Tego profesjonalizmu nie da się łatwo osiągnąć, informując klientów i potencjalnych klientów, że pracujesz przy kuchennym stole lub małym biurku komputerowym w piwnicy. A jedyną gorszą rzeczą od używania adresu domowego jako adresu firmy jest korzystanie ze skrytki pocztowej. Gdy potencjalni klienci zobaczą tego typu adresy, mogą zacząć się martwić o Twoją wiarygodność.
Oprócz odsyłania potencjalnych klientów z adresem domowym lub skrytką pocztową, Google również nie radzi sobie zbyt dobrze z tymi adresami. Woli widzieć wirtualne biura używane w sekcji adresowej Twojej wizytówki Google Moja Firma. Wirtualne biuro zapewni Ci prestiżowy adres, który podniesie wizerunek Twojej firmy i da klientom do zrozumienia, że poważnie traktujesz swoją pracę.