W jaki sposób wirtualne biuro jest lepsze od fizycznego?
Wielu właścicieli i przedsiębiorców małych firm szuka sposobów na obniżenie kosztów ogólnych przy jednoczesnym utrzymaniu produktywności i wzroście finansowym. Jednym ze sposobów na obniżenie kosztów jest korzystanie z wirtualnego biura, które zapewnia firmom możliwość pracy zdalnej, a jednocześnie pozwala spotykać się z klientami w profesjonalnym otoczeniu. Sposób korzystania z wirtualnego biura zależy od wymagań Twojej firmy, a to, co działa dla jednej firmy, może nie działać dla Ciebie.
P.O Box a adres firmy
Wielu właścicieli firm, którzy pracują z domu, używa skrytki pocztowej zamiast adresu domowego, aby chronić prywatność swojego życia osobistego. Chociaż skrytka pocztowa jest lepsza niż adres domowy, nie jest to najlepszy sposób na poprawę wizerunku firmy. Wirtualne biuro gwarantuje, że, uzyskasz adres bardziej profesjonalny niż skrytka pocztowa, bez ryzyka związanego z używaniem adresu domowego. Dla firm, które działają wyłącznie za pośrednictwem poczty i mogą nie chcieć korzystać z innych usług oferowanych przez wirtualne biuro, wiele usług wirtualnych biur oferuje pakiety zawierające tylko adres za obniżoną opłatą.
Możliwości spotkań osobistych
Korzystając z usługi wirtualnego biura, będziesz miał więcej okazji do bezpośrednich spotkań. O ile spotkanie w kawiarni nadaje się do niezobowiązujących spotkań w gronie współpracowników, o tyle nie nadaje się do spotkań z klientami i potencjalnymi klientami. Korzystając z usługi wirtualnego biura, będziesz mieć możliwość umówienia spotkania w profesjonalnej sali konferencyjnej i powitania gościa w imieniu Twojej firmy przez profesjonalną recepcjonistkę. Wiele usług wirtualnego biura zapewnia również dostęp do sal konferencyjnych i gabinetów prywatnych w swoich indywidualnych pakietach.
Recepcjonista na żywo a poczta głosowa
Chociaż prawdą jest, że prosta i niedroga automatyczna sekretarka może odbierać wiadomości, badania pokazują, że ludzie są bardziej skłonni odpowiadać na żywy, ludzki głos. Badania pokazują, że niektórzy ludzie po prostu rozłączają się, gdy rozmawiają z automatyczną sekretarką; ten „utracony” biznes można uratować, korzystając z usług recepcyjnych oferowanych przez wielu dostawców wirtualnych biur. Pomysł wykorzystania recepcjonistki na żywo zamiast automatycznej sekretarki to coś więcej niż tylko unikanie straconych zleceń, to zachowanie profesjonalnego wizerunku – posiadanie ludzkiego głosu upewnia klientów, że Twoja firma jest legalna i dostępna.